פתרון קול סנטר

שרות לקוחות

עסקים קטנים וגדולים כאחד מתאמצים רבות לחזק את הקשר עם הלקוחות, בין אם פנים אל פנים ובין אם טלפונית. מסיבה זו ניתן לראות כיום יותר ויותר טכנולוגיות שמטרתן היא לשפר את איכות הקשר הטלפוני בין החברה ללקוחותיה. מטרת החברה היא לספק ללקוח שירות אדיב ומקצועי במהירות המרבית, ולצורך כך נוצר פתרון קול סנטר.

פתרון לקיצור זמני המתנה לנציג שרות לקוחות והוא פתרון קול סנטר! מערכת קול סנטר הינה מערכת תוכנה המעוצבת אישית עבור כל חברה, על מנת לספק דרכה את השרותים הנחוצים ללקוחות. זהו בעצם מוקדם טלפוני היכול להפנות אותך אל נציג שרות או לאפשר לך לבצע את הפעולה שלשמה התקשרת עצמאית, בכדי לחסוך זמן המתנה כמו מוקד זימון תורים ממוחשב או שרות הקלטת שיחות.

הצורך העיקרי במערכות קול סנטר הוא שיפור השירות ללקוח, ולכן כשבונים מערכת קול סנטר מתמקדים בהפיכת המערכת לפשוטה ומובנת כך שכל מתקשר יוכל להבין על מה עליו ללחוץ בכדי להגיע לשלוחה אותה הוא מחפש ובכך לקצר את זמן ההמתנה שלו לקבלת מענה.

פתרון קול סנטר

מערכת אופטימוס

מערכות אלו הינן יעילות בכל הנוגע להתקשרות הלקוח לחברה, בכך שפרטי המתקשר קופצים על מסכו של נציג השרות ומאפשר טיפול יעיל יותר וכמו כן המערכת מאפשרת דיווח אודות עומסי השיחות או זמני ההמתנה עבור כל נציג.

למעשה, מערכת זו מספקת מגוון פתרונות תקשורת גמישים לכלל הצרכים ובהתאמה אישית כך שהתקשורת בין הלקוח לחברה תתבצע על הצד הטוב ביותר.
פתרון קול סנטר
מרכזיות IP
התקנת נקודת רשת מחשבים
פתרון קול סנטר
מצלמות אבטחה
שרות למרכזיות
מרכזיות פנסוניק
תשתיות תקשורת