מרכזיות GrandStream

 מרכזיות  GrandStream IP       

FREE License

        ×ª×•×¦××ª תמונה עבור ‫מרכזיות grandstream‬‎                                               

FREE License

למה GrandStream IP ?

üמרכזיית PURE IP

üללא צורך ברכישת רישיונות, כל תכונות המערכת מובנות ללא תשלום נוסף!

üללא צורך בתוספת חומרה לקבלת תכונות ואפליקציות

üממשק ניהול עצמי ללקוח – ידידותי קל ונוח מבוסס WEB לגישה מכל מקום

üחומרה יעודית לתפעול מרכזיה (לא מבוסס מחשב)

üמחירים אטרקטיבים ותחרותיים

üטלפונים ומוצרים נלווים מבית Grandstream למתן פתרון מלא תחת מותג אחד

באמצעות שימוש בפרוטוקול SIP ((Session Initiation Protocol המובנה במערכת על גבי רשת אינטרנט ניתן להרחיק שלוחות לסניפים מרוחקים בכל מקום בעולם על ידי שימוש בפרוטוקול VPN מאובטח ולספק תקשורת טלפונית פנימית לכל דבר.

המשתמשים המקומיים והרחוקים מבצעים שיחות פנימיות בינהם ללא עלויות שיחה כלל ויכולים לבצע מס’
רחב של תכונות בדומה למצב בו יושבים הם סמוך אחד לשני –

  • חיוג מקוצר על ידי לחצן או הקשת מספר השלוחה (לדוגמא 105)
  • חיווי על שלוחה תפוסה/מצלצלת (BLF)
  • חניה על שלוחה תפוסה
  • ועידה, העברת שיחה וחטיפה (לקט)

כמו כן ניתן לחבר גם בין אתרים שונים בהם מותקנות מרכזיות Grandstream

הצורך בהקלטות שיחות בעסק עלה בשנים האחרונות וכיום ישנם עסקים רבים שאף מחוייבים על פי חוק
להקליט את השיחות (מוקדי מכירות, סוכני ביטוח וכדומה), אך אנו מנגישים אפשרות זו גם לעסקים שרוצים
לשפר ולנתר את טיב השרות שהם נותנים ללא קשר לגודלם, כל זאת באמצעות מרכזיית Grandstream הכוללת באופן מובנה מערכת הקלטות

  • ממשק חיפוש וניהול קבצי הקלטה
  • אפשרות לאחזור שיחות וחיפושם על פי חתכים של תאריכים, שעות, מספרים ושמות
  • חיפוש על פי סוג הפעילות: שיחה נכנסת, יוצאת, הועברה, עקוב אחרי, נתב, שיחה חוזרת ועוד.
  • חלון סטטיסטיקה הכולל גרף המציג את פעילות השיחות בארגון בצורה ויזואלית נוחה

סדרת המרכזיות UCM6200 מספקת מענה מלא בעבור שרותי שיחות ועידה וניהולם.
המערכת כוללת ממשק ניהול שיחות ועידה, תזמון וסנכרון וכל זאת באמצעות ממשק WEB קל ונוח לתפעול

  • חדרי ועידה מובנים במערכת כולל אפשרות כניסה לחדרים על ידי חיוג משלוחה פנימית, חיוג למספר ישיר שהוקצה מבחוץ או כניסה באמצעות הקשה בנתב השיחות
  • ניהול ותזמון חדרי ועידה – ממשק לניהול חדרי ועידה, ניתן לנהל ועידה קיימת או ליצור, ניתן לתזמן שיחות ועידה על פי תאריך ושעה ואלו נמענים (שלוחות פנימיות או מספרי חוץ)
  • אפשרות לשליחת מייל אוטומטי לכל נמעני הועידה עם נושא השיחה ותאור כמו גם שעה ותאריך
  • הקלטת שיחות הועידה – אפשרות להקלטת הועידה באופן אוטומטי או יזום
  • סנכרון יומן Google לצורך תזמון ושיתוף ארוע הועידה ליומן המשתמשים
  • שליטה מלאה על הנמענים בשיחה כמו השתקת נמען ו/או סילוק מהחדר
  • הקלטת שם הנמען שמצטרף לועידה והכרזתו לשאר הנמענים הקיימים (בעת כניסת נמען חדש)

מערכת מתקדמת לניתב שיחות (IVR) –

  • הפניית השיחות למחלקות ושלוחות שונות על ידי הקשות חד ספרתיות או הקשת מס’ שלוחה
  • תתי תפריטים לשלל המחלקות בארגון
  • תמיכה בריבוי שפות מערכת – ליווי המתקשר על פי השפה שבחר בתחילת הנתב עד למענה
  • גלישת שיחות בין המחלקות והשלוחות על מנת לספק מענה אנושי למתקשר
  • נתב יום / לילה / הפסקה / חגים וחופשות – אפשרות להגדרת נתבים עם הודעות שונות על פי
    שעות פעילות המענה הטלפוני והעבודה
  • שינוי נתב יום / לילה על פי שעות וימים קבועים או באמצעות שינוי ידני

מוזיקה בהמתנה בעת המתנת המתקשר למענה (ניתן להטמיעה ג’ינגל קיים של לקוח)

קבוצות Queue – מערכת לניהול תורים ושיחות

תוצאת תמונה עבור ‫מרכזיות grandstream‬‎

בין אם העסק שלכם מספק שרות טלפוני ללקוחות או שאתם מעוניינים למכור ולשווק את המוצרים והפתרונות שלכם, אנחנו כאן לעזור לשפר את השרות, להגדיל את המכירות ולמזער זמני המתנה בדגש על מתן מענה מהיר ואיכותי ללא מצב של איבוד שיחות

זכרו, כל שיחה שאבדה עלולה הייתה להיות העסקה הבאה שלכם!

קבוצות Queue – מערכת לניהול תורים ושיחות נכנסות

פתרונות איחוד מסרים

בעידן הטכנולוגי בו יש לנו גישה לאינטרנט כמעט מכל מקום והדואר האלקטרוני מתקבל במחשב הנייד ובסמארטפון בצורה פשוטה, מציעה המערכת תכונות העברת ואיחוד מסרים ובכך מנגישה באופן קל ונוח קבלת הודעות תא קולי והודעות פקס למייל כך שלא משנה איפה אתם נמצאים, תמיד תוכלו לקבל הודעות אלו.

תכונות מרכזיה כלליות

  • עקוב אחרי – כולל מצבים שונים: מיידי, בתפוס, באין מענה, תפוס ואין מענה ליעד חיצוני או פנימי
  • צלצול כפול – בעת קבלת שיחה נכנסות בשלוחה צלצול מקביל יגיע לנייד או למספר חוץ אחר
  • יומן חיוג חוזר – חיוג חוזר למספרים האחרונים בחויגו על ידי כניסה ליומן חיוג חוזר, כולל הצגת זמן שיחה תאריך ושעה ומשך שיחה אחרונה
  • “נא לא להפריע” – DND אפשרות לביטול שיחות נכנסות בשלוחה במקרים באים המשתמש אינו זמין לקבלת שיחות
  • שיחות ועידה – ביצוע שיחות ועידה באמצעות השלוחה על ידי הקשה על לחצן הועידה בקלות וביעילות
  • חטיפת שיחות – אפשרות לחטוף שיחה מצלצלת משלוחה ספציפית או חטיפה כללית מכל שלוחה
  • העברת שיחות – קבלה והעברת השיחות על ידי לחצני חיווי (חיוג מהיר,DSS) כולל אפשרות להעברה ללא ועם התייעצות
  • תא קולי הכולל ממשק אינטראקטיבי בעברית (ושפות נוספות) לשמיעת ההודעות, מחיקתם, שמירתם והעברתם לארכיון הודעות, אפשרות להצפנת גישה לתא הקולי על ידי סיסמא, אפשרות להקלטת פתיח אישי לתא הקולי (מגוון פתיחים – תפוס, לא נמצא אין מענה, בחופש ועוד)
  • שיחה ממתינה – אפשרות לקבלת שיחה נוספת כממתינה כולל הצגת פרטי המתקשר על הצג ואפשרות מענה
  • יומן שיחות עבור כל השיחות שבוצעו בשלוחה – נענו / לא נענו / חוייגו / הועברו
  • ספר טלפונים ארגוני – על ידי לחיצה על לחצן ספר טלפונים ניתן לצפות ולדפדף בכל אנשי הקשר שהוזנו כולל שם, שם משפחה ומספר
  • תוצאת תמונה עבור ‫מרכזיות grandstream‬‎