מרכזיות פנסוניק במבצע תתקשרו : 03-6828000

מרכזיות פנסוניק  NS 500 :

מרכזיית הדגל של פנסוניק

החל מ 2 טלפונים חכמים ו 16 שלוחות רגילות

במבצע החל מ 200 ש”ח לחודש 

            טלפון ועידה VTech VCS704SIP SERVER NS-500                                  NS-1000 SIP SERVER

מרכזיית פנסוניק  NS-500 IP משלבות תקשורת IP על גבי רשתות מקומיות ו/או תשתית רחבת פס וכן קישור למערכות המחשוב בארגון עם תקשורת מסורתית ובכך מאפשרת יישום מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים תוך כדי התייעלות וחסכון כלכלי.

מרכזיית פנסוניק  NS-500 IP

היכולת לשלב תקשורת מבוססת IP עם תקשורת מסורתית מאפשרת לארגונים לשמר את השקעתם ולעבור לשימוש במערכת תקשורת IP מתקדמת תוך כדי ניצול ושימוש בתשתיות וציוד קיים.
מעבר לשימור ההשקעה, החיבור מאפשר שדרוג ומעבר הדרגתי לתקשורת מבוססת IP בהתאם לתקציב ולצרכי הארגון.
המערכת כוללת מגוון תכונות מתקדמות ועוצבה כמערכת מודולרית המותאמת לעולם מערכות המידע הן בטכנולוגיה והן ובגודל ובמחברים הפיזיים, תוך כדי הקפדה על נוחות וקלות שימוש, איכות, אמינות וידידותיות לסביבה.
מרכזיות פנסוניק   NS 500 IP יכולה לפעול כחלק מרשת תקשורת ארגונית הכוללת מספר מערכות או כמערכת עצמאית המספקת מגוון יישומי תקשורת מתקדמים כגון איחוד הודעות (Unified Messaging), תקשורת אחודה (Unified Communication), מוקד טלפוני (Call Center), הקלטת שיחות ועוד.

מגוון יישומים מתקדמים

מרכזיות פנסוניק  NS-500 IP

קישור בין אתרים (Networking)

img_0693

מרכזיות פנסוניק  NS-500 IP
המערכת תומכת בחיבורי רשת בטכנולוגיות ISDN וכן בטכנולוגיות VOIP אשר מאפשרים להפוך כל ארגון מבוזר לארגון בעל תקשורת אחידה, יעילה ומתקדמת המאפשרת מגוון תכונות כגון שיתוף משאבים, ניהול משותף, מספור אחיד וכו’.
כמו כן המערכת יכולה לפעול כחלק ממערכת המנוהלת על ידי שרת מסטר* )דגם IP KX-NS1000( השולט בעד 15 מערכות הפועלות ומנוהלות כמערכת אחת ללא תלות במיקומם הגיאוגרפי.
יכולות אלו בשילוב אפשרות חיבור שלוחות מרוחקות של הארגון על גבי רשת המחשוב הארגונית מאפשרת אספקת רשת תקשורת פרטית, אחידה ומתקדמת הן לארגון קטן והן לארגון מבוזר בעל מספר אתרים רב ומובילה להתייעלות וזמינות גבוהה יותר תוך כדי חסכון וניצול משאבים משותפים.

ns-500-new-1

חדש לחדרי ישיבות : טלפון ועידה  איכותי עם רמקולים נשלפים- מחיר מבצע 

טלפון ועידה VTech VCS704

מרכזיות פנסוניק  NS-500 IP

SIP SERVER NS-500

  מרכזיות פנסוניק : איחוד הודעות (Unified Messaging)
מרכזיות פנסוניקKX-NS500 IP  כוללת מערכת ניתוב שיחות ומערכת דואר קולי בסיסית בת שני ערוצים אשר ניתנת להרחבה לעד 24 ערוצים ו-400 שעות הקלטה כולל אפשרות שדרוג למערכת איחוד הודעות המאפשרת ממשק מאוחד לקבלה וניהול הודעות קול ודוא”ל אלקטרוני, הקלטת שיחות, נתב שיחות מתקדם, תמיכה במגוון שפות, זיהוי פקס אוטומטי ועוד.
המשתמש יכול להאזין להודעות קוליות או לצפות בהודעות דואר אלקטרוני באמצעות תוכנה התומכת בפרוטוקול IMAP4 (כגון Outlook) אשר מאפשרת סנכרון בין המערכות והצגת סטאטוס הודעה מעודכן בכל מערכת.

מרכזיות פנסוניק -NS-500 IP

NS-1000 SIP SERVERns-500-new-2

תקשורת אחודה (Unified Communication)
המערכת מאפשרת אספקת ממשק משתמש אחיד המשלב בין הטלפון והמחשב האישי לכדי ממשק תקשורת אחד. ניתן להשתמש ביישום ייעודי (Communication Assistant) או להשתמש בתוכנת Outlook כממשק תקשורת מאוחד. המשתמש יכול לבחור את אופן ההתקשרות הרצוי (שיחת טלפון, שליחת דוא”ל, צ’אט, הודעה קולית וכו’), לראות את זמינות אנשי הקשר, לנהל שיחות ועידה, להקליט את השיחה ועוד ישירות מה-Outlook ללא צורך בהפעלת אמצעים או יישומים נוספים. ניידות (Mobility) שימוש במחשב נייד, טלפון סלולארי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת אשר מאפשר למשתמש לתקשר גם כאשר הוא נמצא בתנועה או מחוץ לארגון.
כמו כן ניתן ליצור כיסוי אלחוטי רחב באמצעות אנטנות DECT המחוברות לרשת המחשוב ומאפשרות יצירת רשת תקשורת רציפה ברחבי הארגון, באתרים מרוחקים או באתרים בהם לא קיימת תשתית טלפוניה.

מרכזיות פנסוניק   NS-500 IP

SIP SERVER NS-500ns-500-new-1

 

NS-1000 SIP SERVER

הקלטת שיחות
המערכת מאפשרת ביצוע הקלטת שיחות רציפה או ע”פ דרישה. את ההקלטות ניתן לשמור באופן אוטומטי בשרת אחסון חיצוני המאפשר אחסון קבצים רבים לאורך זמן. בעת הצורך ניתן לאחזר הקלטות ע”פ מספר המתקשר, זמן השיחה, מספר השלוחה וכו’.

    מרכזיות פנסוניק ניהול פשוט וקל
המערכת מנוהלת באמצעות ממשק ניהול אינטרנטי המאפשר ניהול עצמי ברמת מנהל מערכת או משתמש מכל מקום באופן פשוט וקל וללא צורך
בהתקנת תוכנות ניהול ייעודיות. כמו כן המערכת מאפשרת גישה מהירה ופשוטה לחלק מהגדרות באמצעות טלפון חכם. ניתן לגבות את הגדרות במרכזיות פנסוניק  SIP SERVER -NS-500 IP
המערכת וכן את קבצי ההודעות הקוליות והקלטת שיחות לדיסק חיצוני באמצעות ממשק USB מובנה או לשרת אחסון חיצוני.

משפחת Communication Assistant במרכזיות פנסוניק

מרכזיות פנסוניק  -NS-500 IP

NS-1000 SIP SERVERns-500-new-2

משפחת Communication Assistant  במרכזיות פנסוניק הינה משפחת יישומי CTI מתקדמים המעצימים את יכולות המרכזייה ומובילים לשיפור ולייעול התקשורת בארגון ע“י תקשורת אינטואיטיבית ומגוון כלים לבקרה, שיתוף מידע, נוכחות וזמינות.
משפחת Communication Assistant תוכננה ועוצבה במטרה לאפשר התקנה ותחזוקה קלה ונוחה. התוכנות אינן דורשות התקנת שרת חיצוני נוסף או תמיכה טכנית מתמדת של מחלקת המחשוב של הארגון.
משפחת Communication Assistant  במרכזיות פנסוניק כוללת 4 יישומים עיקריים:

  •  Communication Assistant Basic – יישום טלפון ממוחשב בסיסיCommunication Assistant Pro – יישום טלפון ממוחשב מתקדם
  • Communication Assistant Supervisor – יישום טלפון ממוחשב מתקדם כולל עמדת מפקח
  •  Communication Assistant Operator Console – עמדת מרכזן/ית ממוחשבת

Communication Assistant Pro במרכזיות פנסוניק

תוכנת Communication Assistant Pro הינה יישום טלפון וירטואלי )Softphone( המשלב בין הטלפון והמחשב האישי לכדי ממשק תקשורת אחד. התוכנה פועלת בתצורת ’הצבע והקלק‘ המאפשרת לבצע את כל פעולות הטלפון באמצעות עכבר ומקלדת. לתוכנה מגוון יכולות ויישומים המאפשרים למשתמש תקשורת יעילה ונוחה יותר, זמינות
ומהירות תגובה:

חלק מתכונות ה CA  במרכזיות פנסוניק  NS-500 IP

img_0693

  • תמיכה במגוון שפות כולל עברית
  • אינטגרציה עם תוכנות Outlook או תוכנות CRM
  • מודול IP SoftPhone
  • הצגת מצב אנשי קשר
  • רישום שיחות אישי
  • הגדרת תכונות לחיוג מהיר
  • הפעלת צ‘אט
  • אפשרות קישור תמונות לאנשי קשר
  • אפשרות קישור כתובת URL
  • אפשרות שילוב מצלמות רשת
  • יכולת הקלטת שיחות
  • ניהול קבוצות ועידה

Call Center מובנה
לרמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני השפעה מכרעת על יעילות הטיפול בלקוחות ועל רמת שביעות רצון הלקוחות.
מרכזיות פנסוניק  SIP SERVER -NS-500 IPכוללת פתרון מובנה וגמיש לניהול תורים המאפשר טיפול מהיר ויעיל במספר רב של שיחות נכנסות לנציגים במוקדים טלפוניים:
מוקדי שירות, מוקדי הזמנות, מרכזי תמיכה, מוקד זימון תורים, טלמרקטינג וכו‘.
המערכת מאפשרת חלוקת שיחות חכמה בין הנציגים והמחלקות השונות, שליטה על כמות השיחות הממתינות, השמעת הודעות המתנה,
מעבר בין תורים, הגדרת זמני המתנה ועוד. כמו כן ניתן להוסיף עמדות צפייה המאפשרות לבקר את פעילות המוקד בזמן אמת וכן להפיק דוחות
היסטוריים לצורך ניתוח פעילות המוקד וכן תכונות נוספות כגון השמעת מיקום בתור וזמן המתנה משוער, הקלטת שיחות וכו‘.
תפעול המערכת השוטף ומאגר הנתונים המתקבל מאפשר לארגון לייעל ולשדרג את אופן טיפול הנציגים בשיחות המתקבלות במוקד
וכן למדוד את ביצועי המוקד ולשפר את רמת השירות ללקוח.
מעבר לפתרון המובנה ניתן לשלב מערכות Call Center חיצוניות במידת הצורך.

SIP SERVER NS-500

npana1

document-pdf  NS500 פרוספקט מרכזיות פנסוניק

Image is for KX-NT556

תגיות: