מרכזיית פנסוניק HTS 32

                              

 

 HTS-  32  ALL IN ONE

HTS -32   הינו שרת תקשורת IP\SIP  המספק תקשורת מתקדמת   לעסקים קטנים ובנוניים. שרת זה מכיל בתוכו את כול הרישיונות לשלוחות ולקווי החוץ

אפשרות לשלב בין קווי חוץ אנאלוגיים לקווי חוץ דיגיטאליים

המערכת כוללת בתוכה :

נתב ורשת אלחוטית WIFI

רישיון מובנה לקווי החוץ

עד 24 שלוחות SIP

4 ערוצי נתב שיחות

חדר ועידה ל 6 משתמשים

 

טלפוניSIP  מהסדרה החדשה דגמי HDV

סידרת טלפוני ה HDV SIP  :

KX-HDV100                                     

  • תצוגה גרפית “2.3
  •  איכות קול HD
  •  דיבורית
  • 2  לחצני תכנות כולל נורית חיווי
  •  ממשק רשת 10/100
  •  ספק כוח כלול (אין תמיכה ב-(PoE

 

 

KX-HDV130

  • תצוגה גרפית מוארת “2.3
  •  איכות קול HD
  •  דיבורית Full Duplex
  • 2  לחצני תכנות כולל נורית חיווי
  •  2 ממשקי רשת 10/100
  •  ממשק למערכת ראש
  •  Power over Ethernet (PoE)

KX-HDV230

  • תצוגה גרפית מוארת “2.3
  •  איכות קול HD
  •  דיבורית Full Duplex
  • 2 *12 לחצני תכנות כולל נורית חיווי וכתובית דיגיטלית (תצוגה גרפית “5)
  •  2 ממשקי רשת 10/100/1000
  •  ממשק למערכת ראש
  •  ממשקEHS  לחיבור מערכת ראש אלחוטית
  • Power over Ethernet (PoE)
  •  אפשרות חיבור יחידת הרחבה KX-HDV20

KX-HDV330

  • תצוגה גרפית מוארת “4.3
  •  איכות קול HD
  •  דיבורית Full Duplex
  •  3*8 לחיצי תכנות (על גבי הצג)
  •  Bluetooth מובנה
  •  2 ממשקי רשת 10/100/1000
  •  ממשק למערכת ראש
  •  ממשקEHS  לחיבור מערכת ראש אלחוטית
  • Power over Ethernet (PoE)
  •  אפשרות חיבור יחידת הרחבה KX-HDV20

KX-HDV430

  • תצוגה גרפית מוארת “4.3
  • מצלמה מובנית
  •  איכות קול HD
  •  דיבורית Full Duplex
  •  3*8 לחיצי תכנות (על גבי הצג)
  •  Bluetooth מובנה
  •  ועידת וידיאו עד שלושה משתתפים
  •  2 ממשקי רשת 10/100/1000
  •  ממשק למערכת ראש
  •  ממשקEHS  לחיבור מערכת ראש אלחוטית
  • Power over Ethernet (PoE)
  •  אפשרות צפייה ביחידות דלת/בקרה IP (KX-NTV150/160)
  •  אפשרות חיבור יחידת הרחבה KX-HDV20

תכונות המרכזייה :

  • רישיון מובנה לשישה קווים ו-24 שלוחות SIP
  • ארבעה קווי חוץ ושמונה שלוחות אנלוגיות כולל שיחה מזוהה – אפשרות הרחבה לעד שמונה קווי חוץ ו-24 שלוחות רגילות
  • ארבעה ערוצי נתב/דואר קולי מובנה כולל שעתיים הקלטה ושליחת הודעות קוליות לדוא”ל
  • נתב מובנה כולל Wi-Fi
  • תמיכה בשיחות וידיאו
  • חדר ועידה לעד שישה משתתפים
  • מגוון יחידות קצה כולל תמיכה בסמארטפון כשלוחה של המערכת
  • התקנה קלה ופשוטה – הטלפונים נרשמים אוטומטית ללא צורך ברישום ידני

 

 

מערכת All in One הכוללת נתב (Router), רשת אלחוטית (Wi-Fi) ומערכת תקשורת מתקדמת

פתרון כולל לצרכי המחשוב והתקשורת במחיר אטרקטיבי

אפשרות לשלב שימוש בקווי חוץ אנלוגיים עם קווי     SIP מקומיים ובין לאומים

שמירה על השקעת הלקוח – אין צורך בהחלפת טלפוני SIP או טלפונים רגילים הקיימים ברשות הלקוח, אפשרות שימוש בתשתית קיימת וכו’

אמינות ויציבות גבוה – התקנה מקומית, אין תלות בקישור לאינטרנט, יצרן ותיק ומוביל בתחום, תחזוקה קלה ופשוטה

 

שרות למרכזיות פנסוניק

שרות למרכזיות פנסוניק  03-6828000

ns-500-new-1SIP SERVER NS-500

ד. מדיה שרותי תקשורת הינה חברה המתמחה במתן שרות למרכזיות פנסוניק

שירות למרכזיות פנסוניק כולל שירותי מעבדה וטכנאיים באתר לקוח

שירות למרכזיות פנסוניק בהסמכה של היבואן הרישמי יורוקום כולל התמחות בכלל סוגי המרכזיות.

מתמחים במרכזיות אנאלוגיות ,דיגיטאליות  וIP כולל חלפים מקוריים.

נשמח לתת מענה במחלקת השרות שלנו . למתן עזרה ותאום טכנאי לכל תקלה . במחירים סבירים . בכל הארץ .

חברת ד. מדיה הינה חברה מורשת מטעם חברת יורוקום למתן שרות ותחזוקה . ועברה את כל ההסמכות המקצועיות .

טלפון של מחלקת השרות  הינו   036828000

ביטוח ושירות החל מ 100 ש”ח לחודש 

 

תודה

כוון שעון למרכזיה פנסוניק TDE 100

השינוי יתבצע ע”י השלוחה הראשית בד”כ מספרה 101.
הפעולות יעשו ללא הרמת שפרפרת
1. לחץ על לחצן PROGRAM. (נמצא בצד שמאל של התצוגה)
2. חייג [*]  [*] .
3. הקש סיסמא: 1234.
4. חייג [000] (יופיע במסך: DATE & TIME SET).
5. הקש על ENTER.
6. לחץ על SP-PHONE.
7. הקש את השעה.
8. הקש את הדקות.
9. לחץ על לחצן STORE AUTO DIAL /.
10. לסיום הרם שפופרת והנח בחזרה.

הוראות הפעלה למרכזיה פנסוניק TDE100

להפעלת   השלוחה   לחץ   sp-phone   או   הרם   שפופרת

חיוג   פנימי   (אינטרקום) :   חייג   מספר   שלוחה   201-264   / 101-164   .

חיוג החוצה   (קווי חוץ) :     חייג   9   + מספר   הטלפון   הרצוי .

חיוג   למרכזנית :   0   או   שלוחת מרכזנית   .

קבלת   שיחה   פנימית / חיצונית :   לחץ   sp-phone   או   הרם   שפופרת   ודבר .

העברת   שיחה: שלוחה חכמה : לחץ   על לחיץ השלוחה או על TRANSFER + מספר   השלוחה   הרצויה והנח שפופרת .

שלוחה רגילה: לחץ flash +   מספר השלוחה הרצויה והנח שפופרת .

הערה:   ניתן   לאחר   חיוג   מספר   השלוחה   להמתין   למענה   בשלוחה   ואז   להעביר מידע   על המתקשר , במידה והשלוחה לא   מעוניינת   לדבר   לחץ   לחיץ ” העברה ” וחזור   למתקשר . במידה   ואין   תשובה   לאחר   מספר   שניות ,   השיחה   תחזור .

הפעלת   החייגן   ” נודניק “ : ברגע   השמע   צליל   תפוס   לחץ   redial   החייגן   מבטל   את החיוג

ומנסה שוב , במידה ותפוס שוב הוא מתנתק ומחכה מס’ שניות .

נורית   לחיץ   sp-phone   תהבהב   בזמן   ההמתנה   .

איתות : כאשר   שלוחה   פנימית   תפוסה   חייג   1   והמתן   למענה .

חנייה:     במצב   ששלוחה   פנימית   או קו חוץ תפוסים חייג 6 והמתן לצלצול   חוזר , במצב   פנוי   תקבל את קו החוץ או תקבל   צלצול בשלוחה הפנימית   אותה בקשת .

שיחת ועידה:    ניתן   לדבר   עם   שני   אנשים   בו   זמנית   פנימי / חיצוני .

שלוחה חכמה לחץ   conf   וחייג למנוי השני , לאחר מענה לחץ שוב conf  .

שלוחה   רגילה – לחץ flash +וחייג   למנוי השני , לאחר   מענה לחץ flash + + 3   ודבר .

 

עקוב אחרי7102 * (מיידי )או 7103*(אין מענה) או 7104 *(אין תשובה)או 7105* (אין תשובה/אין מענה) + מספר השלוחה+#

ביטול – *7100

לא להפריע:   שלוחה חכמה:   לחץ על fwd / dnd  +     1   . לביטול    Fwd / dnd+ 0 .

שלוחה רגילה:   חייג 7101 *   +   מספר השלוחה הרצויה .   לביטול 7100*    .

חיוג   מקוצר ( ספריה כללית ) :           חייג * *   ומספר   הקוד   000-999 .

חיוג   מקוצר פרטי חיוג : auto dail+* *+מספר תא או * * *+ מספר התא.

שיחה ממתינה:   ניתן    לאפשר לשלוחתך להתריע לך  על  שיחה נוספת שנכנסה לשלוחתך .

להפעלה   7311 * .   ( לבטול 7310* ) .

איפוס   שלוחה   ממצב שירות : ( עקוב   אחרי ,   לא   להפריע , מוסיקה   וכדומה ) חייג 790 * .

 

             תכנות   לחיצים   בשלוחה   חכמה :

  • א. במצב   שפופרת   מונחת לחץ על  Program.
  • ב. לחץ על הלחצן הרצוי במכשיר הטלפון .
  • ג. לתכנות שלוחה לחץ1 ( לדוגמא 101שלוחה ) .
  • ד. או29 לתכנות מספר מקוצר דוגמא( 903123456 (.
  • ה.  הקש מספר שלוחה או מספר מקוצר.
  • ו. לסיום לחיצה על לחצן AUTO DAIL STORE.

 

    ** ליציאה מהתכנות הרם שפרפרת והנח בחזרה.**     

מרכזיות פנסוניק במבצע תתקשרו : 03-6828000

מרכזיות פנסוניק  NS 500 :

מרכזיית הדגל של פנסוניק

החל מ 2 טלפונים חכמים ו 16 שלוחות רגילות

במבצע החל מ 200 ש”ח לחודש 

            טלפון ועידה VTech VCS704SIP SERVER NS-500                                  NS-1000 SIP SERVER

מרכזיית פנסוניק  NS-500 IP משלבות תקשורת IP על גבי רשתות מקומיות ו/או תשתית רחבת פס וכן קישור למערכות המחשוב בארגון עם תקשורת מסורתית ובכך מאפשרת יישום מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים תוך כדי התייעלות וחסכון כלכלי.

מרכזיית פנסוניק  NS-500 IP

היכולת לשלב תקשורת מבוססת IP עם תקשורת מסורתית מאפשרת לארגונים לשמר את השקעתם ולעבור לשימוש במערכת תקשורת IP מתקדמת תוך כדי ניצול ושימוש בתשתיות וציוד קיים.
מעבר לשימור ההשקעה, החיבור מאפשר שדרוג ומעבר הדרגתי לתקשורת מבוססת IP בהתאם לתקציב ולצרכי הארגון.
המערכת כוללת מגוון תכונות מתקדמות ועוצבה כמערכת מודולרית המותאמת לעולם מערכות המידע הן בטכנולוגיה והן ובגודל ובמחברים הפיזיים, תוך כדי הקפדה על נוחות וקלות שימוש, איכות, אמינות וידידותיות לסביבה.
מרכזיות פנסוניק   NS 500 IP יכולה לפעול כחלק מרשת תקשורת ארגונית הכוללת מספר מערכות או כמערכת עצמאית המספקת מגוון יישומי תקשורת מתקדמים כגון איחוד הודעות (Unified Messaging), תקשורת אחודה (Unified Communication), מוקד טלפוני (Call Center), הקלטת שיחות ועוד.

מגוון יישומים מתקדמים

מרכזיות פנסוניק  NS-500 IP

קישור בין אתרים (Networking)

img_0693

מרכזיות פנסוניק  NS-500 IP
המערכת תומכת בחיבורי רשת בטכנולוגיות ISDN וכן בטכנולוגיות VOIP אשר מאפשרים להפוך כל ארגון מבוזר לארגון בעל תקשורת אחידה, יעילה ומתקדמת המאפשרת מגוון תכונות כגון שיתוף משאבים, ניהול משותף, מספור אחיד וכו’.
כמו כן המערכת יכולה לפעול כחלק ממערכת המנוהלת על ידי שרת מסטר* )דגם IP KX-NS1000( השולט בעד 15 מערכות הפועלות ומנוהלות כמערכת אחת ללא תלות במיקומם הגיאוגרפי.
יכולות אלו בשילוב אפשרות חיבור שלוחות מרוחקות של הארגון על גבי רשת המחשוב הארגונית מאפשרת אספקת רשת תקשורת פרטית, אחידה ומתקדמת הן לארגון קטן והן לארגון מבוזר בעל מספר אתרים רב ומובילה להתייעלות וזמינות גבוהה יותר תוך כדי חסכון וניצול משאבים משותפים.

ns-500-new-1

חדש לחדרי ישיבות : טלפון ועידה  איכותי עם רמקולים נשלפים- מחיר מבצע 

טלפון ועידה VTech VCS704

מרכזיות פנסוניק  NS-500 IP

SIP SERVER NS-500

  מרכזיות פנסוניק : איחוד הודעות (Unified Messaging)
מרכזיות פנסוניקKX-NS500 IP  כוללת מערכת ניתוב שיחות ומערכת דואר קולי בסיסית בת שני ערוצים אשר ניתנת להרחבה לעד 24 ערוצים ו-400 שעות הקלטה כולל אפשרות שדרוג למערכת איחוד הודעות המאפשרת ממשק מאוחד לקבלה וניהול הודעות קול ודוא”ל אלקטרוני, הקלטת שיחות, נתב שיחות מתקדם, תמיכה במגוון שפות, זיהוי פקס אוטומטי ועוד.
המשתמש יכול להאזין להודעות קוליות או לצפות בהודעות דואר אלקטרוני באמצעות תוכנה התומכת בפרוטוקול IMAP4 (כגון Outlook) אשר מאפשרת סנכרון בין המערכות והצגת סטאטוס הודעה מעודכן בכל מערכת.

מרכזיות פנסוניק -NS-500 IP

NS-1000 SIP SERVERns-500-new-2

תקשורת אחודה (Unified Communication)
המערכת מאפשרת אספקת ממשק משתמש אחיד המשלב בין הטלפון והמחשב האישי לכדי ממשק תקשורת אחד. ניתן להשתמש ביישום ייעודי (Communication Assistant) או להשתמש בתוכנת Outlook כממשק תקשורת מאוחד. המשתמש יכול לבחור את אופן ההתקשרות הרצוי (שיחת טלפון, שליחת דוא”ל, צ’אט, הודעה קולית וכו’), לראות את זמינות אנשי הקשר, לנהל שיחות ועידה, להקליט את השיחה ועוד ישירות מה-Outlook ללא צורך בהפעלת אמצעים או יישומים נוספים. ניידות (Mobility) שימוש במחשב נייד, טלפון סלולארי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת אשר מאפשר למשתמש לתקשר גם כאשר הוא נמצא בתנועה או מחוץ לארגון.
כמו כן ניתן ליצור כיסוי אלחוטי רחב באמצעות אנטנות DECT המחוברות לרשת המחשוב ומאפשרות יצירת רשת תקשורת רציפה ברחבי הארגון, באתרים מרוחקים או באתרים בהם לא קיימת תשתית טלפוניה.

מרכזיות פנסוניק   NS-500 IP

SIP SERVER NS-500ns-500-new-1

 

NS-1000 SIP SERVER

הקלטת שיחות
המערכת מאפשרת ביצוע הקלטת שיחות רציפה או ע”פ דרישה. את ההקלטות ניתן לשמור באופן אוטומטי בשרת אחסון חיצוני המאפשר אחסון קבצים רבים לאורך זמן. בעת הצורך ניתן לאחזר הקלטות ע”פ מספר המתקשר, זמן השיחה, מספר השלוחה וכו’.

    מרכזיות פנסוניק ניהול פשוט וקל
המערכת מנוהלת באמצעות ממשק ניהול אינטרנטי המאפשר ניהול עצמי ברמת מנהל מערכת או משתמש מכל מקום באופן פשוט וקל וללא צורך
בהתקנת תוכנות ניהול ייעודיות. כמו כן המערכת מאפשרת גישה מהירה ופשוטה לחלק מהגדרות באמצעות טלפון חכם. ניתן לגבות את הגדרות במרכזיות פנסוניק  SIP SERVER -NS-500 IP
המערכת וכן את קבצי ההודעות הקוליות והקלטת שיחות לדיסק חיצוני באמצעות ממשק USB מובנה או לשרת אחסון חיצוני.

משפחת Communication Assistant במרכזיות פנסוניק

מרכזיות פנסוניק  -NS-500 IP

NS-1000 SIP SERVERns-500-new-2

משפחת Communication Assistant  במרכזיות פנסוניק הינה משפחת יישומי CTI מתקדמים המעצימים את יכולות המרכזייה ומובילים לשיפור ולייעול התקשורת בארגון ע“י תקשורת אינטואיטיבית ומגוון כלים לבקרה, שיתוף מידע, נוכחות וזמינות.
משפחת Communication Assistant תוכננה ועוצבה במטרה לאפשר התקנה ותחזוקה קלה ונוחה. התוכנות אינן דורשות התקנת שרת חיצוני נוסף או תמיכה טכנית מתמדת של מחלקת המחשוב של הארגון.
משפחת Communication Assistant  במרכזיות פנסוניק כוללת 4 יישומים עיקריים:

  •  Communication Assistant Basic – יישום טלפון ממוחשב בסיסיCommunication Assistant Pro – יישום טלפון ממוחשב מתקדם
  • Communication Assistant Supervisor – יישום טלפון ממוחשב מתקדם כולל עמדת מפקח
  •  Communication Assistant Operator Console – עמדת מרכזן/ית ממוחשבת

Communication Assistant Pro במרכזיות פנסוניק

תוכנת Communication Assistant Pro הינה יישום טלפון וירטואלי )Softphone( המשלב בין הטלפון והמחשב האישי לכדי ממשק תקשורת אחד. התוכנה פועלת בתצורת ’הצבע והקלק‘ המאפשרת לבצע את כל פעולות הטלפון באמצעות עכבר ומקלדת. לתוכנה מגוון יכולות ויישומים המאפשרים למשתמש תקשורת יעילה ונוחה יותר, זמינות
ומהירות תגובה:

חלק מתכונות ה CA  במרכזיות פנסוניק  NS-500 IP

img_0693

  • תמיכה במגוון שפות כולל עברית
  • אינטגרציה עם תוכנות Outlook או תוכנות CRM
  • מודול IP SoftPhone
  • הצגת מצב אנשי קשר
  • רישום שיחות אישי
  • הגדרת תכונות לחיוג מהיר
  • הפעלת צ‘אט
  • אפשרות קישור תמונות לאנשי קשר
  • אפשרות קישור כתובת URL
  • אפשרות שילוב מצלמות רשת
  • יכולת הקלטת שיחות
  • ניהול קבוצות ועידה

Call Center מובנה
לרמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני השפעה מכרעת על יעילות הטיפול בלקוחות ועל רמת שביעות רצון הלקוחות.
מרכזיות פנסוניק  SIP SERVER -NS-500 IPכוללת פתרון מובנה וגמיש לניהול תורים המאפשר טיפול מהיר ויעיל במספר רב של שיחות נכנסות לנציגים במוקדים טלפוניים:
מוקדי שירות, מוקדי הזמנות, מרכזי תמיכה, מוקד זימון תורים, טלמרקטינג וכו‘.
המערכת מאפשרת חלוקת שיחות חכמה בין הנציגים והמחלקות השונות, שליטה על כמות השיחות הממתינות, השמעת הודעות המתנה,
מעבר בין תורים, הגדרת זמני המתנה ועוד. כמו כן ניתן להוסיף עמדות צפייה המאפשרות לבקר את פעילות המוקד בזמן אמת וכן להפיק דוחות
היסטוריים לצורך ניתוח פעילות המוקד וכן תכונות נוספות כגון השמעת מיקום בתור וזמן המתנה משוער, הקלטת שיחות וכו‘.
תפעול המערכת השוטף ומאגר הנתונים המתקבל מאפשר לארגון לייעל ולשדרג את אופן טיפול הנציגים בשיחות המתקבלות במוקד
וכן למדוד את ביצועי המוקד ולשפר את רמת השירות ללקוח.
מעבר לפתרון המובנה ניתן לשלב מערכות Call Center חיצוניות במידת הצורך.

SIP SERVER NS-500

npana1

document-pdf  NS500 פרוספקט מרכזיות פנסוניק

Image is for KX-NT556

מרכזיות פנסוניק IP NS1000

KX-NS1000מרכזיות   פנסוניק NS1000 הנו שרת תקשורת IP המספק תקשורת מתקדמת, נוחה ויעילה מכל מקום בכל זמן הן לארגון קטן בעל מספר משתמשים מצומצם והן לארגונים גדולים ומבוזרים הפרוסים על פני מספר אתרים במקומות שונים.

מרכזיות  פנסוניק IP NS1000 אחד לכל יישומי התקשורת:

  • כל היישומים בשרת אחד, שרת טלפוניה, שרת הודעות קוליות, שרת פקסים, שרת הקלטות, שרת יישומים מתקדמים,
    קל ונוח לתפעול
  • חסכון בעלויות, יציבות ואמינות גבוהה, אינטגרציה מתקדמת, תחזוקה פשוטה.

התאמה פשוטה לצרכי הארגון:

  • מערכת Panasonic NS1000 מאפשרת אספקת מגוון פתרונות והתאמה מודולארית לצרכי הלקוח
  • באמצעות כרטיסים מודולאריים ורישיונות להרחבת קיבולת ותכונות בהתאם לצורך

גמישות והרחבה בהתאם לצורך:

  • מערכת בודדת תומכת בעד 640 שלוחות כאשר ניתן להרחיב לעד 1,000 שלוחות
  • בתצורת “One Look Network” ועד 8,000 שלוחות בתצורת רשת מתקדמת.
  • המערכת מגיעה עם קיבולת מובנית של מקסימום 30 שלוחות, 8 שלוחות IP ושני ערוצי UM
  • על מנת להרחיב את הקיבולת הבסיסית ולהוסיף שלוחות IP/SIP, עורקי IP/SIP, תכונות מתקדמות, Unified Messaging
  • משתמשי CA Pro שלוחות סלולאריות, הקלטת שיחות וכו’ נדרשים רישיונות בהתאם לתכונות ולקיבולת המבוקשת

ניהול ותחזוקה קלה ופשוטה:

מערכת ניהול  WEB המאפשרת ניהול מרכזי של המערכת מכל מקום, בצורה קלה ופשוטה וללא צורך בהתקנת תוכנות ניהול ייעודיות.

מגוון יחידות קצה:

במערכת IP Panasonic NS1000 ישנן:  מגוון יחידות קצה איכותיות IP אינטגרטיביות לשרת, טלפוניית Panasonic IP, טלפוניית Panasonic SIP, שלוחות אלחוטיות DECT, אנטנות IP DEC

 

תכונות עיקריות

מקסימום קווי חוץ

600*

מקסימום שלוחות

1000*

שלוחות IP 

1000*

SIP-Trunk

256*

תאימות לטלפוני וקווי SIP

כן

ממשק CTI מובנה 

מותנה ברישיון

מארז “19

יש

ממשקי RJ45 לחיבור שלוחות וקווים

יש

 

כללי:

שלוחות רגילות

32*

שלוחות חכמות אנלוגיות (APT)

לא נתמך

יחידת שדה נוריות (DSS)

נתמך

מקסימום ערוצי דואר קולי

24

מקסימום קווי חוץ אנלוגיים

32*

ממשק PRI ISDN

480*

ערוצי קישור – IP-Gateway

96*

שלוחת אלחוטיות (DECT)

512

תאימות לטלפונים יעודיים

דגמים :  NT3XX , UT1XX

מעבר מלא בין אזורי שידור אלחוטיים (DECT)

כן

מקסימום אנטנות DECT

*128

מקסימום יחידות דלת

16*

תאימות לטלפוני SIP

כן

ממשקי מוסיקה בהמתנה / ומוסיקת רקע

1

ממשקי כריזה חיצונית

1

ממשק RS232 

1

ממשק USB

1

ממשק LAN

2

ממשק VoIP התומך ב QSIG

כן

ממשק לשלוחות IP 

כן

כרטיס SD

לא

תאימות ל- TAPI 2.1

כן

חניה על שלוחה או קו תפוסים עם חזרת הודעה אוטומטית

כן

חיוג מהיר מערכתי

כן

קודי חשבון

כן

ועידות

כן,עד 8 משתתפים

חלוקת שיחות אחידה (UCD)

כן

חלוקת שיחות אוטומאטית (ACD)

כן

חיוג פנימה (DISA)

כן

הפניית שיחות

כן

שיחות מזוהות ומתועדות

כן

אינטגרציה דיגיטלית לדואר קולי

כן, מובנה

סינון שיחות בזמן אמת

כן

בקרת סינון שיחות בזמן אמת 

כן

הקלטת שיחות

כן, דרוש רישיון

העברת מתקשר לתיבה קולית

כן

הכרזת שם המתקשר

כן

גישה מהירה לתיבה

כן

קונפיגורציה אוטומטית

כן

ניתוב שיחות על פי שיחה מזוהה*

כן

הכרזת שם המתקשר על פי שיחה מזוהה*

כן

הודעה פרטית על פי שיחה מזוהה*

כן

תמיכה בפרוטוקול QSIG

כן

אפשרות להודעות העדרות

כן

חיוג  בדרך הזולה ביותר (ARS)

כן

נתב שיחות כולל הודעה (DISA / OGM)

כן

חיפוש קו אוטומטי

כן

יומן שיחות

כן

חניה שיחות לפי אזור

כן

לקט שיחות

כן

העברת שיחות / חזרה מהעברה

כן

שיחה ממתינה

כן

נעילת יומן שיחות מזוהות

כן

שיחה מזוהה ממתינה

כן

התקשרות חזרה על פי שיחה מזוהה

כן

רמות שירות

כן

דואר קולי משותף ברשת פרטית

כן

הגבלת שיחה על פי זמן

כן

הקצאת שמות לקווים

כן

הצגת תאריך ושעה

כן

צלילי צלצול שונים 

כן

לא להפריע (DND)

כן

שדה נוריות (DSS)

כן

שלוחה מקבילית

לא

תצוגת משך זמן שיחה

כן

נעילת שלוחה אוטומטית

כן

הגדרת שיחות חירום

כן

קבוצות שלוחות

כן

כריזה פנימית וחיצונית

כן

כריזה לפי קבוצות

כן

חיוג מספר אחרון

כן

מצבי צהריים והפסקה

כן

גיבוי לזכרון המרכזייה

כן

חיווי להודעה חדשה בטלפונים חכמים

כן

חיווי הודעה חדשה בטלפונים רגילים

לא

צג רב לשוני

כן

שדה נוריות רשתי (NDSS)

כן

ניתוב חירום לקווים בזמן הפסקת חשמל

כן

קדם בחירה למשיכת קו או אינטרקום

כן

תכנות מרחוק 

כן

בקרת נעילת שלוחות מרחוק

כן

קבוצות צלצול

כן

העדפת קו בצלצול נכנס

כן

שמירת מספר אחרון 

כן

חיוג נסתר

כן

הצגת שם שלוחה

כן

העברת חיווי הודעה בין שלוחות

כן

חיוג מהיר אישי

100

תאימות לפרוטוקול CSTA

כן

תזכורת אישית

כן

תזכורת אישית מרחוק (השכמה על ידי מרכזן)

כן

הגבלת חיוג

כן

עקיפת הגבלת חיוג

כן

העברת שיחות: עם התיעצות / ללא התיעצות

כן

קבוצות קווים

כן

בקרה על שיחות ועידה שהסתיימו

כן

רמת שירות ניידת

כן

הודעת לחישה

כן

לצורך הפעלת חלק מהתכונות נדרש תוספת רישיון או חומרה. אנא פנה לנציג מורשה לקבלת מיידע מפורט.

בתצורת  One-Look Network בחיבור עד 16 שרתים*

ספריה ציבורית – חיוג מקוצר מרכזיה KX-TES824

במערכת זו קיימת ספריה של חיוג מקוצר בעלת 100 מספרים
הניתנים לתכנות לפי צרכי הלקוח .
חיוג המקוצר נועד להקל על הצורך לזכור את כל הלקוחות והגורמים
אתם אנו עובדים ומאפשר שימוש קל לכל השלוחות במערכת .
החיוג המקוצר מתחיל מ 00 עד 99.
התכנות מתבצע מהטלפון החכם שמחובר לשלוחה 101 .
במצב שאין שיחות נכנסות או בהמתנה ובשפופרת מונחת יש לבצע:

  1. לחץ על לחיץ PROGRAM – בדגם 7730
  2. לחץ על לחיץ *
  3. לחץ על לחיץ #
  4. חייג את סיסמת המערכת : 1234
  5. חייג קוד כניסה לתכנות חיוג מקוצר 001 על הצג יופיע : Speed Dialing
  6. לחץ על לחיץ SP-PHONE על הצג יופיע : < ? Speed No
  7. חייג את הקוד הרצוי : 00 עד 99 על הצג יופיע: Not Stored : 00
  8. חייג את קוד הגישה לקו חוץ – בדרך כלל 9 או 81 עד 86
  9. חייג את המספר הרצוי
  10. לחץ על לחיץ AUTO DIAL / STORE

כללי

  • לעבור לקוד הבא לחץ על לחיץ SP-PHONE
  • לחזור לקוד אחורה לחץ על לחיץ REDIAL
  • לביטול מספר שתוכנת בטעות לחץ על לחיץ TRANSFER. לשינוי קוד שתוכנת יש לתכנת אותו שוב

document-pdf ספריה ציבורית – חיוג מקוצר מרכזיה KX-TES308

שינוי שם בשלוחה מרכזיה TES 824

השינוי חייב להתבצע משלוחה 101 (גם אם רוצים לשנות שמות בשלוחה אחרת)

  1. משמאל לוחצים PROGRAM-> * -> # -> 1234 -> 604
  2. על הצג יופיע EXT NAME SET
  3. יש ללחוץ SP-PHONE
  4. על הצג יופיע השם של ששיך לאותה שלוחה או NOT STORED
  5. יש להקיש את האותיות בהתאם לספרות. מעל כל ספרה יש שלוש אותיות וכאשר לוחצים על הספרה, יופיעו על הצג שלושת האותיות. יש לבחור את האות וכן הלאה
  6. בסוף המילה יש ללחוץ על כפתור ה- AUTO DIAL STORE
  7. במקרה וקיים באותה שלוחה שם קודם יש ללחוץ לפני תכנות השם TRANSFER ואח”כ לתכנת בהתאם

document-pdf שינוי שם בשלוחה מרכזיה TES 824

כיוון שעון במרכזיות אנאלוגיות TES 824

השינוי יתבצע מכל שלוחה חכמה.

  1. לחץ על לחצן PROGRAM
  2. חייג [*]←[#]←[1234]
  3. חייג [000]
  4. לחץ פעמיים על SP-PHONE
  5. חייג שעה: [12..01] ← לחץ לחצן [FWD/DND]
  6. חייג דקות: [59..00]
  7. לחץ לחצן [FWD/DND]
  8. לחץ STORE ← לחץ לחצן לחץ:HOLD
  9. לסיום לחץ: PROGRAM

document-pdf כיוון שעון במרכזיות אנאלוגיות TES 824

כיוון שעון במרכזיות אנאלוגיות TEA 308

השינוי יתבצע מכל שלוחה חכמה.

  1. לחץ על לחצן PROGRAM
  2. חייג [*]←[#]←[1234]
  3. חייג [000]
  4. לחץ פעמיים על SP-PHONE
  5. חייג שעה: [12..01] ← לחץ לחצן [FWD/DND]
  6. חייג דקות: [59..00]
  7. לחץ לחצן [FWD/DND]
  8. לחץ STORE ← לחץ לחצן לחץ:HOLD
  9. לסיום לחץ: PROGRAM

document-pdf כיוון שעון במרכזיות אנאלוגיות TEA 308

מדריך למשתמש למערכת KX-TES824

KX-TES824

מדריך למשתמש למערכת טלפונית משולבת מתקדמת דגם KX-TES824
מדריך למשתמש למערכת טלפונית משולבת מתקדמת דגם TES824
מדריך למשתמש למערכת טלפונית משולבת מתקדמת דגם TES 824

הוראות הפעלה מקוצרות למערכת TES 824

להפעלת השלוחה לחץ SP-PHONE או הרם שפופרת

חיוג פנימי (אינטרקום): חייג מספר שלוחה 101 עד 124 .
חיוג החוצה (קווי חוץ): חייג 9 + מספר הטלפון הרצוי .
חיוג למרכזנית: 0 או 101 .
קבלת שיחה פנימית / חיצונית: לחץ SP-PHONE או הרם שפופרת ודבר .
העברת שיחה:  שלוחה חכמה: לחץ על לחיץ השלוחה או על TRANSFER + מספר השלוחה הרצויה והנח שפופרת .
העברת שיחה: שלוחה רגילה: לחץ FLASH או איתות + מספר השלוחה הרצויה והנח שפופרת .
הערה: ניתן לאחר חיוג מספר השלוחה להמתין למענה בשלוחה ואז להעביר מידע על המתקשר , במידה והשלוחה לא מעונינת לדבר לחץ לחיץ ” העברה ” וחזור למתקשר . במידה ואין תשובה לאחר כחצי דקה , השיחה תחזור .
הפעלת החייגן “נודניק”( בטלפון חכם בלבד ): ברגע השמע צליל תפוס לחץ REDIAL החייגן מבטל את החיוג ומנסה שוב , במידה ותפוס שוב החייגן יבצע המתנה וחיוג לסירוגין. נורית לחיץ SP-PHONE תהבהב בזמן ההמתנה .
איתות: כאשר שלוחה פנימית תפוסה חייג 2 והמתן למענה .
חנייה: במצב ששלוחה פנימית או קו חוץ תפוסים חייג 6 והמתן לצלצול חוזר , במצב פנוי תקבל את קו החוץ או תקבל צלצול בשלוחה הפנימית אותה בקשת .
חטיפה ( לקט שיחה ): ניתן למשוך צלצולים בשלוחות אחרות ולענות לשיחה . כללית או בקבוצה : חייג 40 ישירה : חייג 4 + מס’ השלוחה .
חטיפה ממשיבון: חייג לשלוחת המשיבון בהישמע צליל תפוס חייג 4 ודבר .
שיחת ועידה: ניתן לדבר עם שני אנשים בו זמנית פנימי / חיצוני .
שלוחה חכמה – לחץ CONF וחייג למנוי השני , לאחר מענה לחץ שוב CONF .
שלוחה רגילה – לחץ FLASH או איתות וחייג למנוי השני , לאחר מענה לחץ FLASH או איתות וחייג 3 ודבר .
עקוב אחרי: שלוחה חכמה: לחץ FWD/DND ו 1(מיידי) או 2 (תפוס או אין תשובה) + מספר השלוחה הרצויה # + . ביטול – לחץ  FWD / DND ו + 0#.
עקוב אחרי: שלוחה פשוטה: 712 (מיידי ) או 714 (אין תשובה או תפוס ) + מספר השלוחה הרצויה # + . ביטול  – 710# .

לא להפריע: שלוחה חכמה: לחץ על FWD/DND ו + 4#. ביטול – FWD/DND ו + 0#
לא להפריע: שלוחה רגילה: חייג: 714# . לביטול: 710#

כריזה: לשלוחות החכמות בלבד: 33 + מס’ הקבוצה 1-8 (לכל השלוחות 330 ) .
כריזה: לכריזה חיצונית: חייג 34 ודבר . מענה לכריזה: 43 .

אינטרקום דלת: חייג 31 + ‘מס דלת 1-4 ודבר. פתיחת דלת חייג 55 + מס’ דלת 1-4 ונתק .

חיוג מקוצר ( ספריה כללית ): חייג * ומספר הקוד  00-99.
חיוג מקוצר פרטי: תכנות : חייג *2 + (0 עד 9)  + 9 (גישה לקו חוץ) + מספר רצוי + #.
חיוג מקוצר פרטי: חיוג: חייג # + 0 עד 9 ודבר.

שיחה ממתינה: ניתן לאפשר לשלוחתך להתריע לך על שיחה נוספת שנכנסה לשלוחתך .
לשיחת חוץ: הפעלה 7311# – לבטול 7310#
לשיחה פנימית:  הפעלה 7321# – לבטול 7320#
ֿ

איפוס שלוחה ממצב שירות : ( עקוב אחרי , לא להפריע , מוסיקה וכדומה ) חייג 79# .

תכנות לחיצים בשלוחה חכמה : במצב שפופרת מונחת .

  1. לחץ על לחיץ PROGRAM – בדגם 7330 או על מתג MEMORY בטלפונים: 7130 / 7033 / 7030 .
  2. בחר לחיץ רצוי
    • חייג 0 + מספר קו חוץ רצוי 1( עד 6 ) .
    • חייג 1 + מספר שלוחה פנימית רצויה .
    • חייג 29 + מספר טלפון חיצוני רצוי .
  3. על לחץ AUTO DIAL
  4. החזר מפסק MEMORY למצב SET

document-pdf הוראות הפעלה מקוצרות למערכת KX-TES308

מדריך למשתמש למערכת KX-TEA308

KX-TEA308_HEB-1

מדריך למשתמש למערכת טלפונית משולבת מתקדמת דגם KX-TEA308
מדריך למשתמש למערכת טלפונית משולבת מתקדמת דגם TEA 308

הוראות הקלטה DISA מרכזית TEA 308

**בצוע פעולות אלו רק משלוחה 101 **

  1. ללא הרמת שפופרת לחץ על כפתור ה PROGRAM במכשיר.
  2. לחץ על הספרה 9 (על המסך יופיע outgoing message).
  3. הרם שפופרת והתכונן להקלטה שמולך המלל להקראה.
  4. לחץ 1(להקלטה) לחץ 1 למס ההודעה(1-8OGM)
  5. בסיום ההקלטה לחץ על לחצן AUTO DIAL STORE.
  6. הנח שפופרת .

**לשמיעת ההקלטה יש לבצע בשלב מספר 4 במקום 1 (להשמעה 0)**

document-pdf הוראות הקלטה DISA מרכזית TEA 308

מערכת תקשורת KX-TEA308 PANASONIC HYBRID TEA308

 

הוראות הקלטה DISA מרכזית TES 824

**בצוע פעולות אלו רק משלוחה 101 **

  1. ללא הרמת שפופרת לחץ על כפתור ה PROGRAM במכשיר.
  2. לחץ על הספרה 9 (על המסך יופיע outgoing message).
  3. הרם שפופרת והתכונן להקלטה שמולך המלל להקראה.
  4. לחץ 1(להקלטה) לחץ 1 למס ההודעה(1-8OGM)
  5. בסיום ההקלטה לחץ על לחצן AUTO DIAL STORE.
  6. הנח שפופרת .

**לשמיעת ההקלטה יש לבצע בשלב מספר 4 במקום 1 (להשמעה 0)**

document-pdf הוראות הקלטה DISA מרכזית TES 824

מערכת תקשורת KX-TES824 PANASONIC HYBRID TES824

 

דף מקוצר לשימוש בספריה פרטית בלבד במרכזית TDA

*אפשרי גם בשלוחה חכמה ופשוטה ניתן לתכנת רק 10 מספרים מתא 00 עד תא 09

הסבר כיצד להכניס מספרים לחיוג

דף מקוצר לשימוש בספריה פרטית בלבד במרכזית TDA

document-pdf שימוש לספריה פרטית למרכזיית TDA

רשימת תכונות למרכזיות דיגיטליות

document-pdf רשימת תיכנות וקודים למרכזיות דיגיטאליות

ספריה ציבורית – חיוג מקוצר מרכזיה TD1232/816/500

ספריה ציבורית – חיוג מקוצר מרכזיה TD-500
ספריה ציבורית – חיוג מקוצר מרכזיה TD-816
ספריה ציבורית – חיוג מקוצר מרכזיה TD-1232

במערכת זו קיימת ספריה של חיוג מקוצר בעלת 100 מספרים הניתנים לתכנות לפי צרכי הלקוח.
חיוג המקוצר נועד להקל על הצורך לזכור את כל הלקוחות והגורמים אתם אנו עובדים ומאפשר שימוש קל לכל השלוחות במערכת.
החיוג המקוצר מתחיל מ 00 עד 499.
התכנות מתבצע מהטלפון החכם שמחובר לשלוחה 101 במצב שאין שיחות נכנסות או בהמתנה ובשפופרת מונחת יש לבצע:

  1. לחץ על לחיץ PROGRAM
  2. לחץ על לחיץ *
  3. לחץ על לחיץ *
  4. חייג את סיסמת המערכת : 1234
  5. חייג קוד כניסה לתכנות חיוג מקוצר 001 על הצג יופיע : Speed Dialing
  6. לחץ על לחיץ SP-PHONE על הצג יופיע: < ? Speed No
  7. חייג את הקוד הרצוי : 000 עד 499 על הצג יופיע : Not Stored : 00
  8. חייג את קוד הגישה לקו חוץ – בדרך כלל 9 או 81 עד 86
  9. חייג את המספר הרצוי
  10. לחץ על לחיץ AUTO DIAL/STORE

כללי:

  • לעבור לקוד הבא לחץ על לחיץ SP-PHONE
  • לחזור לקוד אחורה לחץ על לחיץ REDIAL
  • לביטול מספר שתוכנת בטעות לחץ על לחיץ TRANSFER
  • לשינוי קוד שתוכנת יש לתכנת אותו שוב

חיוג בעזרת החיוג המקוצר – ספריה ציבורית:
טלפון חכם: לחץ על AUTO DIAL + SP-PHONE + קוד מקוצר רצוי טלפון רגיל : הרם שפופרת +* + קוד מקוצר רצוי
טלפון רגיל: הרם שפופרת +* + קוד מקוצר רצוי

document-pdf ספריה ציבורית וחיוג מקור למרכזיות TD 1232 816 500

כיוון שעון למרכזיות פנסוניק 500/1232/816-TD

כיוון שעון למרכזיות פנסוניק 500-TD
כיוון שעון למרכזיות פנסוניק 816-TD
כיוון שעון למרכזיות פנסוניק 1232-TD

השינוי יתבצע ע”י השלוחה הראשית בד”כ מספרה 101.הפעולות יעשו ללא הרמת שפרפרת.

  1.  לחץ על לחצן PROGRAM. (נמצא בצד שמאל של התצוגה)
  2. חייג [*] ← [*]
  3. הקש סיסמא: 1231
  4. חייג [000] (יופיע במסך: DATE & TIME SET)
  5. לחץ על SP-PHONE
  6. לחץ על SP-PHONE
  7. הקש את השעה
  8. הקש את הדקות
  9. לחץ על לחצן AUTO DIAL / STORE
  10. לסיום הרם שפופרת והנח בחזרה

document-pdf כיוון שעון במרכזיות 1232 500 816 TD

סדר פעולות לשינוי שעון קיץ/חורף 50/100/200 TVM/P

סדר פעולות לשינוי שעון קיץ/חורף TVM 50
סדר פעולות לשינוי שעון קיץ/חורף TVM 200
סדר פעולות לשינוי שעון קיץ/חורף TVP 50
סדר פעולות לשינוי שעון קיץ/חורף TVP 100
סדר פעולות לשינוי שעון קיץ/חורף TVP 200

  1. הרם שפופרת וחייג משמאל לימין
     #→[דקות (00-59)]→[שעה (00-12)]→1→4→998*→#6→165→
  2. הקש (1) ל-AM או (2) ל- PM
  3. הקש (2) לאישור
  4. נתק. או #9

document-pdf כיוון שעון בדואר קולי דגם TVP

הקלטת תשדיר דרך DISA

To record from an external BGM (MOH) port
הקלטת תשדיר דרך DISA

document-pdf הקלטת תשדיר דרך DISA

הוראות הפעלה מקוצרות למערכת דיגיטלית פנסוניק 816-TD

 להפעלת השלוחה לחץ SP-PHONE או הרם שפופרת

חיוג פנימי (אינטרקום): חייג מספר שלוחה 201-264 / 101-164

חיוג החוצה (קווי חוץ): חייג 9 + מספר הטלפון הרצוי

חיוג למרכזנית : 0 או 101

קבלת שיחה פנימית / חיצונית : לחץ SP-PHONE או הרם שפופרת ודבר

העברת שיחה – שלוחה חכמה : לחץ על לחיץ השלוחה או על TRANSFER + מספר השלוחה הרצויה והנח שפופרת

העברת שיחה – שלוחה רגילה: לחץ FLASH + מספר השלוחה הרצויה והנח שפופרת

הערה: ניתן לאחר חיוג מספר השלוחה להמתין למענה בשלוחה ואז להעביר מידע על המתקשר , במידה והשלוחה לא מעונינת לדבר לחץ לחיץ ” העברה ” וחזור למתקשר . במידה ואין תשובה לאחר מספר שניות , השיחה תחזור

הפעלת החייגן ” נודניק ” : ברגע השמע צליל תפוס לחץ REDIAL החייגן מבטל את החיוג ומנסה שוב , במידה ותפוס שוב הוא מתנתק ומחכה מס’ שניות . נורית לחיץ SP-PHONE תהבהב בזמן ההמתנה

איתות : כאשר שלוחה פנימית תפוסה חייג 1 והמתן למענה

חנייה: במצב ששלוחה פנימית או קו חוץ תפוסים חייג 6 והמתן לצלצול חוזר , במצב פנוי תקבל את קו החוץ או תקבל צלצול בשלוחה הפנימית אותה בקשת

חטיפה (לקט שיחה): ניתן למשוך צלצולים בשלוחות אחרות ולענות לשיחה

כללית או בקבוצה: חייג 40 ישירה: חייג 41 + מס’ השלוחה או 4*

שיחת ועידה: ניתן לדבר עם שני אנשים בו זמנית פנימי / חיצוני

  • שלוחה חכמה – לחץ CONF וחייג למנוי השני , לאחר מענה לחץ שוב CONF
  • שלוחה רגילה – לחץ FLASH + 50וחייג למנוי השני , לאחר מענה לחץ FLASH + 50 וחייג FLASH + 3 ודבר

עקוב אחרי – שלוחה חכמה לחץ FWD/DND ו 0 2 (מיידי) או 0 4 (אין תשובה) + מספר השלוחה
ביטול – לחץ FWD/DND פלוס 0

עקוב אחרי – שלוחה פשוטה: 71020 (מיידי ) או 71030 (אין מענה) או 71040 (אין תשובה) או 71050(אין תשובה/אין מענה) + מספר השלוחה (ביטול 7100)

לא להפריע – שלוחה חכמה: לחץ על FWD / DND פלוס 1 . לביטול FWD / DND פלוס 0

לא להפריע – שלוחה רגילה: חייג 7101 + מספר השלוחה הרצויה . לביטול 7100

כריזה – לשלוחות החכמות בלבד: 33 + מס’ הקבוצה 1-8 (לכל השלוחות *33) מענה: 43 + 1-8

כריזה – לכריזה חיצונית: חייג 312 ודבר. מענה לכריזה: 421

אינטרקום דלת: חייג 32 + מספר הדלת 1 עד 4 ודבר

פתיחת דלת: חייג 55 + מספר הדלת 1 עד 4 ונתק

חיוג מקוצר ( ספריה כללית ): חייג * ומספר הקוד 000-499

חיוג מקוצר פרטי – תכנות: חייג 30 + 0 עד 9 + 9 (גישה לקו חוץ ) + מספר רצוי + #

חיוג מקוצר פרטי -חיוג: חייג * 0+3 עד 9 ודבר

שיחה ממתינה: ניתן לאפשר לשלוחתך להתריע לך על שיחה נוספת שנכנסה לשלוחתך . להפעלה 7311 . ( לבטול 7310 )

איפוס שלוחה ממצב שירות: ( עקוב אחרי , לא להפריע , מוסיקה וכדומה ) חייג 790

תכנות לחצנים שלוחה חכמה:

  1. הקש 99 PROGRAM
  2. לחץ על הלחצן הרצוי
  3. לחץ (1) לתכנות שלוחה פנימית לחץ (29) לתכנות מספר מקוצר לחץ (0) לתכנות קו חוץ
  4. בסיום לחץ על לחצן AUTO DAIL STORE והרם שפרפרת והנח

document-pdf הוראות הפעלה למרכזיות TD 816

הוראות הפעלה מקוצרות למערכת דיגיטלית פנסוניק 1232-TD

 להפעלת השלוחה לחץ SP-PHONE או הרם שפופרת

חיוג פנימי (אינטרקום): חייג מספר שלוחה 201-264 / 101-164

חיוג החוצה (קווי חוץ): חייג 9 + מספר הטלפון הרצוי

חיוג למרכזנית : 0 או 101

קבלת שיחה פנימית / חיצונית : לחץ SP-PHONE או הרם שפופרת ודבר

העברת שיחה – שלוחה חכמה : לחץ על לחיץ השלוחה או על TRANSFER + מספר השלוחה הרצויה והנח שפופרת

העברת שיחה – שלוחה רגילה: לחץ FLASH + מספר השלוחה הרצויה והנח שפופרת

הערה: ניתן לאחר חיוג מספר השלוחה להמתין למענה בשלוחה ואז להעביר מידע על המתקשר , במידה והשלוחה לא מעונינת לדבר לחץ לחיץ ” העברה ” וחזור למתקשר . במידה ואין תשובה לאחר מספר שניות , השיחה תחזור

הפעלת החייגן ” נודניק ” : ברגע השמע צליל תפוס לחץ REDIAL החייגן מבטל את החיוג ומנסה שוב , במידה ותפוס שוב הוא מתנתק ומחכה מס’ שניות . נורית לחיץ SP-PHONE תהבהב בזמן ההמתנה

איתות : כאשר שלוחה פנימית תפוסה חייג 1 והמתן למענה

חנייה: במצב ששלוחה פנימית או קו חוץ תפוסים חייג 6 והמתן לצלצול חוזר , במצב פנוי תקבל את קו החוץ או תקבל צלצול בשלוחה הפנימית אותה בקשת

חטיפה (לקט שיחה): ניתן למשוך צלצולים בשלוחות אחרות ולענות לשיחה

כללית או בקבוצה: חייג 40 ישירה: חייג 41 + מס’ השלוחה או 4*

שיחת ועידה: ניתן לדבר עם שני אנשים בו זמנית פנימי / חיצוני

  • שלוחה חכמה – לחץ CONF וחייג למנוי השני , לאחר מענה לחץ שוב CONF
  • שלוחה רגילה – לחץ FLASH + 50וחייג למנוי השני , לאחר מענה לחץ FLASH + 50 וחייג FLASH + 3 ודבר

עקוב אחרי – שלוחה חכמה לחץ FWD/DND ו 0 2 (מיידי) או 0 4 (אין תשובה) + מספר השלוחה
ביטול – לחץ FWD/DND פלוס 0

עקוב אחרי – שלוחה פשוטה: 71020 (מיידי ) או 71030 (אין מענה) או 71040 (אין תשובה) או 71050(אין תשובה/אין מענה) + מספר השלוחה (ביטול 7100)

לא להפריע – שלוחה חכמה: לחץ על FWD / DND פלוס 1 . לביטול FWD / DND פלוס 0

לא להפריע – שלוחה רגילה: חייג 7101 + מספר השלוחה הרצויה . לביטול 7100

כריזה – לשלוחות החכמות בלבד: 33 + מס’ הקבוצה 1-8 (לכל השלוחות *33) מענה: 43 + 1-8

כריזה – לכריזה חיצונית: חייג 312 ודבר. מענה לכריזה: 421

אינטרקום דלת: חייג 32 + מספר הדלת 1 עד 4 ודבר

פתיחת דלת: חייג 55 + מספר הדלת 1 עד 4 ונתק

חיוג מקוצר ( ספריה כללית ): חייג * ומספר הקוד 000-499

חיוג מקוצר פרטי – תכנות: חייג 30 + 0 עד 9 + 9 (גישה לקו חוץ ) + מספר רצוי + #

חיוג מקוצר פרטי -חיוג: חייג * 0+3 עד 9 ודבר

שיחה ממתינה: ניתן לאפשר לשלוחתך להתריע לך על שיחה נוספת שנכנסה לשלוחתך . להפעלה 7311 . ( לבטול 7310 )

איפוס שלוחה ממצב שירות: ( עקוב אחרי , לא להפריע , מוסיקה וכדומה ) חייג 790

תכנות לחצנים שלוחה חכמה:

  1. הקש 99 PROGRAM
  2. לחץ על הלחצן הרצוי
  3. לחץ (1) לתכנות שלוחה פנימית לחץ (29) לתכנות מספר מקוצר לחץ (0) לתכנות קו חוץ
  4. בסיום לחץ על לחצן AUTO DAIL STORE והרם שפרפרת והנח

document-pdf הוראות הפעלה למרכזיות TD 1232

הוראות הפעלה מקוצרות למערכת דיגיטלית פנסוניק 500-TD

 להפעלת השלוחה לחץ SP-PHONE או הרם שפופרת

חיוג פנימי (אינטרקום): חייג מספר שלוחה 201-264 / 101-164

חיוג החוצה (קווי חוץ): חייג 9 + מספר הטלפון הרצוי

חיוג למרכזנית : 0 או 101

קבלת שיחה פנימית / חיצונית : לחץ SP-PHONE או הרם שפופרת ודבר

העברת שיחה – שלוחה חכמה : לחץ על לחיץ השלוחה או על TRANSFER + מספר השלוחה הרצויה והנח שפופרת

העברת שיחה – שלוחה רגילה: לחץ FLASH + מספר השלוחה הרצויה והנח שפופרת

הערה: ניתן לאחר חיוג מספר השלוחה להמתין למענה בשלוחה ואז להעביר מידע על המתקשר , במידה והשלוחה לא מעונינת לדבר לחץ לחיץ ” העברה ” וחזור למתקשר . במידה ואין תשובה לאחר מספר שניות , השיחה תחזור

הפעלת החייגן ” נודניק ” : ברגע השמע צליל תפוס לחץ REDIAL החייגן מבטל את החיוג ומנסה שוב , במידה ותפוס שוב הוא מתנתק ומחכה מס’ שניות . נורית לחיץ SP-PHONE תהבהב בזמן ההמתנה

איתות : כאשר שלוחה פנימית תפוסה חייג 1 והמתן למענה

חנייה: במצב ששלוחה פנימית או קו חוץ תפוסים חייג 6 והמתן לצלצול חוזר , במצב פנוי תקבל את קו החוץ או תקבל צלצול בשלוחה הפנימית אותה בקשת

חטיפה (לקט שיחה): ניתן למשוך צלצולים בשלוחות אחרות ולענות לשיחה

כללית או בקבוצה: חייג 40 ישירה: חייג 41 + מס’ השלוחה או 4*

שיחת ועידה: ניתן לדבר עם שני אנשים בו זמנית פנימי / חיצוני

  • שלוחה חכמה – לחץ CONF וחייג למנוי השני , לאחר מענה לחץ שוב CONF
  • שלוחה רגילה – לחץ FLASH + 50וחייג למנוי השני , לאחר מענה לחץ FLASH + 50 וחייג FLASH + 3 ודבר

עקוב אחרי – שלוחה חכמה לחץ FWD/DND ו 0 2 (מיידי) או 0 4 (אין תשובה) + מספר השלוחה
ביטול – לחץ FWD/DND פלוס 0

עקוב אחרי – שלוחה פשוטה: 71020 (מיידי ) או 71030 (אין מענה) או 71040 (אין תשובה) או 71050(אין תשובה/אין מענה) + מספר השלוחה (ביטול 7100)

לא להפריע – שלוחה חכמה: לחץ על FWD / DND פלוס 1 . לביטול FWD / DND פלוס 0

לא להפריע – שלוחה רגילה: חייג 7101 + מספר השלוחה הרצויה . לביטול 7100

כריזה – לשלוחות החכמות בלבד: 33 + מס’ הקבוצה 1-8 (לכל השלוחות *33) מענה: 43 + 1-8

כריזה – לכריזה חיצונית: חייג 312 ודבר. מענה לכריזה: 421

אינטרקום דלת: חייג 32 + מספר הדלת 1 עד 4 ודבר

פתיחת דלת: חייג 55 + מספר הדלת 1 עד 4 ונתק

חיוג מקוצר ( ספריה כללית ): חייג * ומספר הקוד 000-499

חיוג מקוצר פרטי – תכנות: חייג 30 + 0 עד 9 + 9 (גישה לקו חוץ ) + מספר רצוי + #

חיוג מקוצר פרטי -חיוג: חייג * 0+3 עד 9 ודבר

שיחה ממתינה: ניתן לאפשר לשלוחתך להתריע לך על שיחה נוספת שנכנסה לשלוחתך . להפעלה 7311 . ( לבטול 7310 )

איפוס שלוחה ממצב שירות: ( עקוב אחרי , לא להפריע , מוסיקה וכדומה ) חייג 790

תכנות לחצנים שלוחה חכמה:

  1. הקש 99 PROGRAM
  2. לחץ על הלחצן הרצוי
  3. לחץ (1) לתכנות שלוחה פנימית לחץ (29) לתכנות מספר מקוצר לחץ (0) לתכנות קו חוץ
  4. בסיום לחץ על לחצן AUTO DAIL STORE והרם שפרפרת והנח

document-pdf הוראות הפעלה למרכזיות TD 500

הוראות הפעלה להקלטת תפריטים במערכת דואר קולי מסוג 50/100/200-TVP

סדר פעולות להקלטה:

  1. חייג לשלוחת הדואר הקולי לרוב זה שלוחה 500 ואו 165.
  2. הקש 6# ←
  3. (נא להקיש את מספר התיבה הקולית המבוקשת) * 998 ←
  4. נא להקיש סיסמא ואחריה סולמית (סיסמא לרוב 1231)
  5. אח”כ מקישים 5 ואח”כ מקישים 4
  6. המערכת מבקשת להכניס תפריט בחירה (בין 1-100)
  7. במקרה של תפריט חדש יושמע:נא להקליט את התפריט לאחר הצליל ובסיום ההקלטה נא להקיש 1
    – במקרה של תפריט קיים יושמע:המערכת תשמיע את ההקלטה הקיימת
    לשינוי הקש 1
    להקלטה הקש 1
    “נא להקליט את התפריט לאחר הצליל”
    בסיום ההקלטה עוצרים עם 1
  8. לאחר ההקלטה-לסקירה(השמעת הקלטה) הקש 1
    לאישור נא להקיש 2
    למחיקה וביצוע ניסיון נוסף נא להקיש 3

document-pdf הוראות הפעלה והקלטת תפריטים לדואר קולי דגם TVP

מדריך מקוצר למשתמש בדואר קולי מסוג 50/100/200-TVP

שמיעת הודעות:

לאחר קבלת חיווי על הודעה חדשה (נורית MASSAGE דולקת- בשלוחה חכמה, צליל מקוטע- בשלוחה רגילה)

  1. חייג אל מערכת דואר קולי (לרוב  500 או 165).
  2. לקבלת הודעה הראשונה חייג 1.
  3. לשמיעת ההודעה שוב חייג 1.
  4. להשמעת ההודעה הבאה הקש 1 ואח”כ 2 .
  5. להעברת ההודעה לתיבה אחרת הקש 7 והקשב להוראות.
  6. למחיקת הודעות הקש 3.
  7. לעזרה הקש 0.

** הפעולות נכונות לאחר שמיעת כל הודעה בנפרד**

הקלטת פתיח אישי בתיבה:

  1. חייג אל מערכת דואר קולי
  2. הקש 1+1+5 להודעה באין מענה
  3. הקש 2+1+5 להודעה בקו תפוס
  4. הקש 3+1+5 להודעה לאחר שעות הפעילות
  5. לאחר השמע צליל (ביפ)??? הקלט את הפתיח
  6. בסיום ההקלטה לחץ 1
  7. בדיקה (סקירה) הקש 1
  8. לאישור ההקלטה הקש 2
  9. להקלטה חוזרת הקש 3 וחזור על פעולות ההקלטה

שמיעת הודעות מרחוק:

  • חייג את מספר הטלפון בארגון והמתן לשמיעת תפריט ראשי
  • הקש # + 6 +*+ מספר שלוחה שלך
  • פעל לפי הוראות המערכת

document-pdf TVP מדריך למשתמש לדואר קולי דגם

תוכנית מסר למרכזיה

תוכנית מסר למרכזיה- ד.מדיה שרותי תקשורת

document-pdf תוכנית מסר למרכזייה

שינוי שם בשלוחה מרכזיה TDA/E/NCP

  1. השינוי חייב להתבצע משלוחה 101 (גם אם רוצים לשנות שמות בשלוחה אחרת)
  2. משמאל לוחצים 004<- 1234 <-*<-* <-PROGRAM
  3. על הצג יופיע EXT NAME SET
  4. יש ללחוץ Enter
  5. על הצג יופיע Ext No
  6. יש להקיש את מספר השלוחה הרצויה(לדוגמא 101)
  7. יש להקיש את האותיות בהתאם לספרות. מעל כל ספרה יש שלוש אותיות וכאשר לוחצים על הספרה, יופיעו על הצג שלושת האותיות. יש לבחור את האות וכן הלאה.
  8. בסוף המילה יש ללחוץ על כפתור ה- AUTO DIAL STORE
  9. בכדי לעבור לזיכרון הבא יש ללחוץ SP PHONE
  10. בסיום יש להרים שפרפרת ולנתק

screenshot

document-pdf שינוי שם במרכזייה דיגיטאליות

ספריה ציבורית במרכזית TDA/E/NCP

ספריה ציבורית – חיוג מקוצר

במערכת הטלפונים הדיגיטלית – פנסוניק קיימת ספריה של חיוג מקוצר בעלת 1000 מספרים הניתנים לתכנות לפי צורכי הלקוח ומאפשר שימוש קל לכל השלוחות במערכת.

באם קיימת שיחה מזוהה במערכת הטלפונים והמתקשר מבחוץ קיים בספריה ,יופיע על הצג שם המנוי . החיוג מקוצר מתחיל מ 000 עד 999. התכנות מתבצע מהטלפון החכם

יש לתכנת כך :

  1. לחץ על לחיץ PROGRAM
  2. לחץ על לחיץ **
  3. חייג את סיסמת המערכת : 1234
  4. חייג קוד כניסה לתכנות חיוג מקוצר 001
    * על הצג יופיע : SPD NUMBER SET
  5. לחץ על לחיץ ENTER
    *על הצג יופיע : ? SPD CODE
  6. חייג את הקוד הרצוי: 000 עד 999
    * על הצג יופיע : NOT STORE : 000
  7. חייג את קוד הגישה לקו חוץ – בדרך כלל 9
  8. חייג את המספר הרצוי כולל אזור חיוג
  9. לחץ על לחיץ AUTO DIAL STORE

כללי :

  • לעבור לקוד הבא לחץ על לחיץ SP-PHONE
  • לחזור לקוד אחורה לחץ על לחיץ REDIAL
  • לביטול מספר שתוכנת בטעות לחץ על לחיץ TRANSFER
  • לשינוי קוד שתוכנת יש לתכנת אותו שוב

חיוג בעזרת החיוג המקוצר – ספריה ציבורית :

  • טלפון חכם : לחץ על SP-PHONE +**+ קוד מקוצר רצוי
  • טלפון רגיל : הרם שפופרת + ** + קוד מקוצר

document-pdf ספריה ציבורית במרכזיות דיגיטאליות

הוראות הפעלה לדואר קולי מסוג 50/200-TVM

שמיעת הודעות:

לאחר קבלת חיווי על הודעה חדשה (נורית MASSAGE דולקת- בשלוחה חכמה, צליל מקוטע- בשלוחה רגילה)

  1. חייג אל מערכת דואר קולי (לרוב 500)
  2. לקבלת הודעה הראשונה חייג 1
  3. לשמיעת ההודעה שוב חייג 1
  4. להשמעת ההודעה הבאה הקש 1 ואח”כ 2
  5. להעברת ההודעה לתיבה אחרת הקש 7 והקשב להוראות
  6. למחיקת הודעות הקש 3
  7. לעזרה הקש 0

** הפעולות נכונות לאחר שמיעת כל הודעה בנפרד**

הקלטת פתיח אישי בתיבה:

  1. חייג אל מערכת דואר קולי
  2. הקש 1+1+3 להודע הבאין מענה
  3. הקש 3 + 1 + 2 להודעה בקו תפוס
  4. הקש 3 + 1 + 3 להודעה לאחר שעות הפעילות
  5. לאחר השמע צליל (בפי)??? הקלט את הפתיח
  6. בסיום ההקלטה לחץ 1
  7. בדיקה (סקירה) הקש 1
  8. לאישור ההקלטה הקש 2
  9. להקלטה חוזרת הקש 3 וחזור על פעולות ההקלטה

שמיעת הודעות מרחוק:

  1. חייג את מספר הטלפון בארגון והמתן לשמיעת תפריט ראשי
  2. הקש # + 6 +*+ מספר שלוחה שלך
  3. פעל לפי הוראות המערכת

document-pdf מדריך למשתמש לדואר קולי TVM

הקלטת פתיח בכרטיס דיזה מרכזיות TDA/E/NCP

  1. יש לבצע פעולה זו משלוחה 131 בלבד.
  2. הרם שפרפרת האזן לצליל.
  3. חייג 361*
  4. הקש 1
  5. הקש את מספר תפריט דיזה (501 עד 534)
  6. לאחר צליל אישור הקלט את ההודעה.
  7. לסיום לחץ על לחצן AUTO DAIL STORE.
  8. הנח שפרפרת.
  9. לשמיעת ההקלטה בצע את כל הפעולות מהתחלה אלא בסעיף 4 הקש 2 במקום 1.

document-pdf הקלטת DISA TDE NCP TDA

הוראות הפעלה להקלטת תפריטים במערכת דואר קולי מסוג 50/200-TVM

סדר פעולות להקלטה:

  1.  חייג לשלוחת הדואר הקולי לרוב זה שלוחה 055 ואו 160.
  2. הקש 6# ←
  3. (נא להקיש את מספר התיבה הקולית המבוקשת) * 998 
  4. נא להקיש סיסמא ואחריה סולמית (סיסמא לרוב 1231).
  5. אח”כ מקישים 5 ואח”כ מקישים 3 .
  6. המערכת מבקשת להכניס תפריט בחירה (בין 1-111).
  7. במקרה של תפריט חדש יושמע:נא להקליט את התפריט לאחר הצליל ובסיום ההקלטה נא להקיש 1
    – במקרה של תפריט קיים יושמע:המערכת תשמיע את ההקלטה הקיימת
    לשינוי הקש 1
    להקלטה הקש 1
    “נא להקליט את התפריט לאחר הצליל”
    בסיום ההקלטה עוצרים עם 1
  8. לאחר ההקלטה-לסקירה(השמעת הקלטה) הקש 1
         לאישור נא להקיש 2
         למחיקה וביצוע ניסיון נוסף נא להקיש 3

document-pdf הוראות הפעלת TVM 50 200

הוראות הפעלת תיבה קולית TDE NCP

הוראות הפעלת תיבה קולית

לשם הפעלת התיבה הקולית לשלוחה יש לבצע את הפעולה הבאה
הפניית השיחות מהשלוחה לתיבה קולית לשיחות פנים/חוץ (חד פעמי)
א. מרימים שפרפרת האזן לצליל
ב. הקש משמאל לימין 7 1 * .
ג. הקש 50 עבור שתי סוגי השיחות (תפוס/אין מענה).
ד. הקש 095.
ה. הקש #.
ו. הנח שפרפרת.

document-pdf הוראות הפעלת תיבה קולית TDE NCP

מרכזיות דיגיטאליות סדרת TDA

200

TDA Hybrid IP הנה משפחת מערכות מיתוג ספרתיות המשתייכות לדור החדש והמתקדם ביותר של מרכזיות טלפון המשלבות בין טכנולוגיות הטלפון לטכנולוגיית מערכות המידע ומאפשרות בכך מגוון רחב של אפליקציות ותכונות חדשות תוך שמירה על אמינות גבוהה מאוד ותאימות למגוון רחב של ממשקים וטלפונים חדשים וותיקים.

משפחת המרכזיות  KX-TDA30, ,KX-TDA100  KX-TDA200ו- KX-TDA600הינה משפחת מוצרים מכווני רשת שתוכננו לתמוך בטלפונית IP, בשילוב בין מחשבים וטלפוניה (CTI) ובחיבור מערכות ברשת (Networking) וכו’, מתוך נקודת מבט שעיקרה שימוש קל ונוח, אשר הנחתה את פיתוח קו המוצרים והניעה את  Panasonic להתמקד בייחוד בשילוב תכונות ידידותיות למשתמש תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות ביותר, איכות ואמינות. מערכות הטלפון של  Panasonic המיוצרות ביפן, עומדות בתקנים בינלאומיים

מרכזיות  TDA Hybrid IP מאפשרות אספקת פתרון תקשורת לכל ארגון החל מקיבולת של שלוחות בודדות ועד למאות שלוחות במבנה גמיש ומודולרי תוך ניצול מרבי של החומרה והתוכנה.

המערכות מתאפיינות בין היתר ביכולת תקשור ופעולה של יישומי CTI בעזרת ממשקים סטנדרטים, יכולות העברת קול דרך פרוטוקול אינטרנט (VoIP), חיבור רשת דיגיטליQSIG, שלוחות אלחוטיות DECT, דואר קולי אינטגראלי, חריצי התקנה אוניברסליים, תמיכה במגוון גדול ורחב של סוגי ציוד היקפי משלים, אפשרויות תחזוקה ושדרוג תוכנה מרחוק, ועוד.

מרכזיות אנאלוגיות

תמונת 824

Panasonic KX-TES824  

מרכזיית Hybrid מתקדמת מבית Panasonic   המרכזייה מודולארית וניתנת להרחבה עי כרטיסים

אופציונאליים, קיבולת המערכת: החל מ- 3 קווי חוץ ו- 8 שלוחות ועד ל- 8 קווי חוץ ו- 24 שלוחות פנים.

המרכזייה מתאפיינת במספר רב של תכונות מרכזיה מתקדמות ותכונות

  • ·עד 8 קווי חוץ בחיבור למרכזית הטלפונים.
  • ·עד 24 ממשקי שלוחות Hybrid )ממשק משולב המאפשר חיבור טלפון רגיל או טלפון חכם(.
  • ·מערכת לניתוב שיחות אינטגראלית ערוץ 1 הכוללת גישה ישירה פנימה ) DISA (, אופציה לערוץ נוסף
  • ·. מערכת להשארת הודעות קוליות* נדרש  כרטיס  
  • ·מערכת לדיבור ופתיחת דלתות )עד 4 דלתות(*נדרש כרטיס
  • ·חלוקת שיחות אחידה ) (UCD , ניתוב שיחות אוטומטי לפי מסלול התקשרות מוזלLCR
  • ·ממשקים לחיבור מדפסת או תוכנת רישום שיחות, מקור מוזיקה חיצוני, כריזה חיצונית וסוללות גיבוי
  • ·שילוב בין מגוון מכשירי טלפון ייעודיים )חכמים( לבין מכשירי טלפון רגילים, טלפון אלחוטי, פקס וכו’
  • ·ממשק USB לחיבור מחשב PC ותחזוקה מרחוק )מודם אינטגראלי(.
  • ·שיחה מזוהה בטלפונים החכמים+ טלפונים רגילים   SLT נדרש כרטיס
  • ·מגוון תכונות מרכזיה כגון: העברת שיחה, המתנה, ועידה, עקוב אחרי, לקט שיחה, חניה, רמות שירות וכו’

תמונת 7730     טלפון חכם 7730

מצלמות IP

מרכזיות פנסוניק : NS-1000 SIP SERVER

תמונה של NS          מרכזיות פנסוניק NS1000 הינו שרת תקשורת IP המספק תקשורת מתקדמת, נוחה ויעילה מכל מקום בכל זמן הן לארגון קטן בעל מספר משתמשים מצומצם והן לארגונים גדולים ומבוזרים הפרוסים על פני מספר אתרים במקומות שונים.

השרת יכול לפעול כשרת עצמאי המספק את כל שרותי התקשורת בארגון כגון שרת טלפוניה, מערכת איחוד הודעות כולל שרת פקס ((Unified Messaging תקשורת אחודה ((Unified Communication, שרת הקלטות בסיסי וכן כמערכת מבוזרת המורכבת ממספר רב של שרתים המנוהלים ופועלים כמערכת אחת.

המערכת משלבת תקשורת IP על גבי רשתות מקומיות ו/או תשתית רחבת פס וכן קישור למערכות המחשוב בארגון עם תקשורת מסורתית ומאפשרות בכך לארגון מגוון פתרונות ויישומי תקשורת מתקדמים כגון קישור בין סניפים ו/או שלוחות מרוחקות של הארגון על גבי רשת המחשבים או האינטרנט, ממשקי קישור IP לספקי תקשורת ומגוון יצרני ציוד קצה, שימוש ביישום כגון Outlook כממשק לתקשורת אחודה,  שימוש במחשב נייד, טלפון סלולארי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית ועוד.

נאמנה לתפיסתה ולניסיונה רב השנים בתחום מציגה Panasonic מערכת מתקדמת העומדת בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר של בקרת איכות אשר פותחה מתוך נקודת מבט שעיקרה שימוש קל ונוח, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות ביותר, איכות ואמינות. מגוון יכולות המערכת בשילוב גמישות ויכולת התאמה לצרכי הארגון בהווה ובעתיד וכן וניהול ותחזוקה קלה ופשוטה מאפשרים לארגון שימוש בתקשורת מתקדמת ואיכותית תוך כדי התייעלות וחסכון כלכלי.

 

טלפונים מתקדמים בעיצוב חדשני

KX-NT300: סדרת טלפוני IP חכמים הכוללים מגוון תכונות המאפשרות העברת קול על גבי רשת IP תוך שמירה על איכות הקול ואמינות גבוהה.

KX-UT1XX: סדרת טלפוני SIP איכותיים המאפשרים שימוש במגוון תכונות מתקדמות, איכות קול HD, נוחות תפעול ואמינות גבוהה.

Business Communication Server

סידרת TDE

tde 100

מרכזיות פנסוניק IP

משפחת מרכזיות TDE Pure IP

  מרכזיות פנסוניק    מערכות TDE הינן מערכות תקשורת מתקדמות המבוססות על טכנולוגיית IP ומציעות פתרון תקשורת מתקדם ואיכותי תוך שמירה על אמינות גבוהה ותאימות למגוון רחב של ממשקים וטלפונים חדשים וותיקים.

מערכות TDE משלבות תקשורת IP על גבי רשתות מקומיות ו/או תשתית רחבת פס וכן קישור למערכות המחשוב בארגון עם תקשורת מסורתית ומאפשרות בכך לארגון להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת תוך כדי התייעלות וחסכון בעלויות התקשורת.

נאמנה לתפיסתה ולניסיונה רב השנים בתחום מציגה Panasonic מערכות מתקדמות העומדות בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר של בקרת איכות אשר פותחו מתוך נקודת מבט שעיקרה שימוש קל ונוח, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות ביותר, איכות ואמינות.

בנוסף לתכונות הטלפוניה המתקדמות מאפשרות המערכות קישור בין סניפים ו/או שלוחות מרוחקות של המשרד על גבי רשת המחשבים או האינטרנט, ממשקי קישור IP לספקי תקשורת ומגוון יצרני ציוד קצה, מגוון יישומי CTI מתקדמים, ממשק לטלפון סלולרי ולמחשב נייד כשלוחה אינטגרטיבית, פתרון Call center, תמיכה במגוון גדול ורחב של סוגי ציוד היקפי ומשלים, אפשרויות תחזוקה ושדרוג תוכנה מרחוק ועוד.

טלפונים מתקדמים בעיצוב חדשני

KX-DT300: סדרת טלפונים דיגיטליים חכמים המאפשרים שימוש במגוון תכונות מתקדמות תוך כדי ניצול ושימוש בתשתית הטלפון הקיימת בארגון.

KX-NT300: סדרת טלפוני IP חכמים הכוללים מגוון תכונות המאפשרות העברת קול על גבי רשת IP תוך שמירה על איכות הקול ואמינות גבוהה.

KX-NT400: טלפון IP יוקרתי מתקדם בעיצוב חדשני ואופנתי בעל צג מגע גדול וצבעוני מאפשר גישה נוחה ומהירה לתפעול מגוון היישומים.

KX-NT700: טלפון ועידה מתקדם המאפשר ביצוע שיחות ועידה הן באמצעות רשת IP והן באמצעות רשת הטלפוניה.